Re: [b_c_n_2003] Sozcukllerin
kokeni hakkinda (Biraz Sabir)
--- In b_c_n_2003@yahoogroups.com, Polat Kaya
<tntr@C...> wrote:
Sayin Haluk Berkmen,
Yazimin henüz
Bölüm1/4 gönderdim. Daha gönderecegim Bölüm 2/4, 3/4 ve
4/4 olcak. Lütfen
biraz sabirli olun ki yazimin gerisni de
göndereyim. Ondan
sonra tekrar konusuruz.
Polat Kaya,
Haluk Berkmen wrote:
>
> Part 1.1Type:
Plain Text (text/plain)
Sayin Polat Kaya,
Diyorsunuz ki:
...
...